EN

منو

تازه‌های برکت

راه اندازی مرکز ارتباطات همکال

پنج شنبه 2 بهمن 1399 / /

راه اندازی مرکز ارتباطات همکال

مرکز ارتباطات همکال (hamcall.ir) یک مرکز تماس با ارائه خدمات گسترده و متفاوت برای ارتباط با مشتریان است. همکال با ماموریت پشتیبانی و انجام فعالیت‌های برون‌سپاری شده کسب‌وکارها و سازمان‌ها در آذر سال ۱۳۹۹ در شهرستان همدان شروع به فعالیت کرد. در مرحله اول برای پشتیبانی سایت هست اینجا تأسیس شد و با گذشت یک سال از شروع فعالیت، مجموعه همکال به پیشرفت چشمگیری رسیده است.

همکال فعالیت خود را با ۸ کارشناس تماس شروع کرد و امروز بیش از ۲۴ اپراتور فعال در بخش مختلف خدمات دهی دارد. این امر نشان می‌دهد که به یکی از اهداف راه‌اندازی این مجموعه که اشتغال‌زایی در شهرستان است، رسیده است. البته ذکر این مورد هم اهمیت دارد که در دوران کرونا مدیران همکال امکان دورکاری را برای افراد فراهم کردند. این یک مزیت عالی برای افرادی است که امکان کار در خارج از منزل را ندارد. (خصوصا بانوان متاهل) همین مورد باعث شد که افراد بسیاری از شهرهای مختلف کشور تمایل به همکاری با این مجموعه را داشته باشند.

خدماتی که در همکال ارائه می‌شوند عبارتند از:

مرکز تماس (کال سنتر)

بازاریابی و فرش تلفنی (تله مارکتینگ)

تماس‌های خروجی و پروژه‌ای

نظرسنجی تلفنی و تماس شاد

گفتگوی آنلاین (پشتیبانی چتی)

منشی مجازی (منشی دورکار)

کامنت مارکتینگ

تمیزسازی و ورود اطلاعات به سامانه‌ها

همکال اصلی‌ترین هدفی که دارد اشتغال‌زایی و آموزش نیروی کارآمد در زمینه‌های مختلف است. که با برنامه‌هایی که برای کارکنان خود در نظر دارد تا حدی به این هدف رسیده است. همچنین با ارائه خدمات به تمامی کسب‌وکارهایی که نیاز به دریافت خدمات با کیفیت بالا ولی با هزینه مناسب دارند، کمک کند. قطعا با توجه به کیفیت کار و انگیزه‌ بالایی که اعضای این مجموعه دارند، به این هدف خواهد رسید.

دیدگاه شما

دیدگاه کاربران

هنوز نظری برای این پست ثبت نشده

ارتباط با برکت

چنان‌چه سوالی از ما دارید علاوه بر ایمیل و شماره تماس از طریق فرم تماس روبرو می‌توانید با ما در ارتباط باشید. اگر صاحب یک طرح سرمایه‌گذاری در زمینه کسب‌و‌کارهای نوین هستید، می‌توانید طرح خود را برای شرکت‌ها و شتاب‌دهنده‌های موسسه دانش‌بنیان برکت ارسال کنید. کارشناسان این مجموعه‌ها بعد از مطالعه طرح با شما جلسه خواهند گذاشت یا به شرکایی که می‌توانند بهتر کنارتان باشند،‌ معرفی خواهید شد.

لیست شرکت‌های سرمایه‌گذاری زیرمجموعه موسسه دانش‌بنیان برکت:

www.barkatventures.com/apply