EN

منو

تازه‌های برکت

انتشار فراخوان سرمایه‌گذاری در حوزه گیاهان دارویی و طب سنتی

سه شنبه 25 خرداد 1400 / /

انتشار فراخوان سرمایه‌گذاری در حوزه گیاهان دارویی و طب سنتی

فراخوان سرمایه‌گذاری بر روی کسب و کارهای فناورانه و نوآورانه در حوزه گیاهان دارویی و طب سنتی، با حمایت موسسه دانش‌بنیان برکت، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) و بنیاد برکت، منتشر شد.
این فراخوان با هدف شناسایی فعالین و بازیگران زنجیره ارزش گیاهان دارویی و رفع موانع و مشکلات آنها و همچنین شناسایی و سرمایه‌گذاری روی ظرفیت‌های صادراتی، فرآوری، مکانیزاسیون و استانداردسازی در حوزه گیاهان دارویی برگزار خواهدشد.
این فراخوان ضمن حمایت از طرح‌های فناورانه و نوآورانه این حوزه در قالب سرمایه گذاری جسورانه، مشارکت مدنی و ارائه تسهیلات، با تمرکز بر موارد ذیل انجام می شود.
-    تولید و فرآوری ارقام برتر گیاهان دارویی
-    کشت گیاهان دارویی پرمصرف و تولید محصولات فرآوری مبتنی بر بازار تضمینی
-    استانداردسازی یا ایجاد الگوهای کشت بهینه ارقام برتر گیاهان داروئی
-    تجاری‌سازی و توسعه بازار ارقام برتر گیاهان داروئی و طب سنتی
-    حمایت و کمک به راه‌اندازی طرح‌های ملی یا منطقه‌ای مرتبط با کسب‌وکارهای خرد و خانگی یا کسب و کارهای خانوادگی

فعالان و فناوران حوزه گیاهان دارویی و طب سنتی تا تاریخ 10 تیر 1400 فرصت دارند طرح‌های خود را با مراجعه به پایگاه problem.ir  ارسال کنند.

دیدگاه شما

دیدگاه کاربران

هنوز نظری برای این پست ثبت نشده

ارتباط با برکت

چنان‌چه سوالی از ما دارید علاوه بر ایمیل و شماره تماس از طریق فرم تماس روبرو می‌توانید با ما در ارتباط باشید. اگر صاحب یک طرح سرمایه‌گذاری در زمینه کسب‌و‌کارهای نوین هستید، می‌توانید طرح خود را برای شرکت‌ها و شتاب‌دهنده‌های موسسه دانش‌بنیان برکت ارسال کنید. کارشناسان این مجموعه‌ها بعد از مطالعه طرح با شما جلسه خواهند گذاشت یا به شرکایی که می‌توانند بهتر کنارتان باشند،‌ معرفی خواهید شد.

لیست شرکت‌های سرمایه‌گذاری زیرمجموعه موسسه دانش‌بنیان برکت:

www.barkatventures.com/apply