EN

منو

تازه‌های برکت

رویش همدان به ایستگاه آخر رسید

چهارشنبه 16 مهر 1399 / / دو جایزه ۱۰ میلیون تومانی برای دو طرح کسب و کار 

رویش همدان به ایستگاه آخر رسید

رویداد رویش همدان از اوایل بهمن ماه سال گذشته با آغاز اطلاع رسانی برای دریافت طرح‌های استارتاپی کلید خورد. با شیوع ویروس کرونا، ادامه این رویداد به صورت مجازی برگزار شد.
در این مدت 37 طرح کسب وکاری دریافت گردید و بعد از بررسی اولیه، تعدادی از  این طرح ها برای داوری شتابدهی و تعدادی دیگر برای ورود به پیش شتابدهی انتخاب شدند.
همچنین از تیم های معرفی شده، دو تیم رآکتور تصفیه پساب و کنسرو خود گرم شونده، دو طرح کسب و کار همدانی بودند که در رویداد سرمایه گذاری رویش توانستند به عنوان طرح های برتر جایزه ۱۰ میلیون تومانی را دریافت نمایند.
پس از بررسی های مختلف، تیم راکتور چند مرحله ای تصفیه پساب های صنعتی نیز برای جذب 500 میلیون تومان به منظور توسعه طرح خود در فاز نیمه صنعتی، وارد مراحل جذب سرمایه شده است.

گفتنی است این رویداد توسط موسسه دانش بنیان برکت در استان همدان برگزار شد و تیم های برتر برای مذاکرات بیشتر با سرمایه گذاران معرفی شدند.

دیدگاه شما

دیدگاه کاربران

هنوز نظری برای این پست ثبت نشده

ارتباط با برکت

چنان‌چه سوالی از ما دارید علاوه بر ایمیل و شماره تماس از طریق فرم تماس روبرو می‌توانید با ما در ارتباط باشید. اگر صاحب یک طرح سرمایه‌گذاری در زمینه کسب‌و‌کارهای نوین هستید، می‌توانید طرح خود را برای شرکت‌ها و شتاب‌دهنده‌های موسسه دانش‌بنیان برکت ارسال کنید. کارشناسان این مجموعه‌ها بعد از مطالعه طرح با شما جلسه خواهند گذاشت یا به شرکایی که می‌توانند بهتر کنارتان باشند،‌ معرفی خواهید شد.

لیست شرکت‌های سرمایه‌گذاری زیرمجموعه موسسه دانش‌بنیان برکت:

www.barkatventures.com/apply