EN

منو

بلاگ برکت

نخستین خط نیمه صنعتی فلوتاسیون با تکنولوژی ایرانی بهره‌برداری شد

پنج شنبه 22 آبان 1399 / /

نخستین خط نیمه صنعتی فلوتاسیون با تکنولوژی ایرانی بهره‌برداری شد

نخستین خط پایلوت نیمه‌صنعتی فلوتاسیون با تکنولوژِی بومی روز سه شنبه، 20 آبان 99 طی مراسمی باحضور سید ابراهیم رئیسی، رییس قوه قضاییه و محمد مخبر، رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) به بهره‌برداری رسید.

این خط که با سرمایه‌گذاری و مشارکت موسسه دانش‌بنیان برکت و شرکت سرمایه‌گذاری پارسیان(اپال پارسیان سنگان) و توسط شرکت دانش‌بنیان کنکاش مواد بهینه هفت طراحی و راه‌اندازی شده‌است، به عنوان اولین و تنها خط فلوتاسیون تمام ایرانی در منطقه غرب آسیا، به ثبت رسیده‌است.

باطراحی و ساخت این خط، امکان خالص‌سازی و فرآوری خاکهای کم‌عیار در جهت افزایش راندمان خطوط فراوری بومی و همچنین کاهش میزان آب مصرفی در فراوری و کاهش هزینه‌های سربار وجود دارد.

همچنین باتوجه به اینکه این خط کاملا بومی‌ست، امکان ساخت کامل این خط در معادن سراسر کشور و دنیا وجود دارد.

در پایان این برنامه تفاهم‌نامه‌ای میان موسسه دانش‌بنیان برکت، شرکت سرمایه‌گذاری پارسیان و شرکت انرژی گستر نصیر جهت راه‌اندازی خط صنعتی فلوتاسیون در شرکت اپال پارسیان سنگان به امضا رسید.

دیدگاه شما

دیدگاه کاربران

هنوز نظری برای این پست ثبت نشده

ارتباط با برکت

چنان‌چه سوالی از ما دارید علاوه بر ایمیل و شماره تماس از طریق فرم تماس روبرو می‌توانید با ما در ارتباط باشید. اگر صاحب یک طرح سرمایه‌گذاری در زمینه کسب‌و‌کارهای نوین هستید، می‌توانید طرح خود را برای شرکت‌ها و شتاب‌دهنده‌های موسسه دانش‌بنیان برکت ارسال کنید. کارشناسان این مجموعه‌ها بعد از مطالعه طرح با شما جلسه خواهند گذاشت یا به شرکایی که می‌توانند بهتر کنارتان باشند،‌ معرفی خواهید شد.

لیست شرکت‌های سرمایه‌گذاری زیرمجموعه موسسه دانش‌بنیان برکت:

www.barkatventures.com/apply