EN

منو

بلاگ برکت

راه‌اندازی سامانه توزیع مستقیم ماسک «هست اینجا»

سه شنبه 18 شهریور 1399 / /

راه‌اندازی سامانه توزیع مستقیم ماسک «هست اینجا»

سامانه "هست اینجا" با هدف ایجاد دسترسی آسان مردم به ماسک سه لایه باکیفیت و ارزان قیمت، توسط مؤسسه دانش‌بنیان برکت راه‌اندازی شد.

بنابراین گزارش با توجه به تأکید پزشکان و محققان سلامت و دستورالعمل ستاد ملی کرونا مبنی بر ضرورت استفاده از ماسک جهت پیشگیری از ابتلا به کرونا و فروش این محصولات با قیمت های گزاف در برخی داروخانه‎ها و مراکز فروش، مؤسسه دانش‌بنیان برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام اقدام به راه‌اندازی سامانه‌ای جهت فروش و توزیع محدود ماسک سه‌لایه بهداشتی استاندارد در استان های قرمز کشور کرده است.

در این سامانه هر بسته 50 عددی ماسک سه‌لایه زیرقیمت مصوب وزارت بهداشت، به ازای هرعدد 1200 تومان، بسته‌ای 60000 تومان در نظر گرفته شده است.

هر فرد با داشتن یک کد ملی و یک شماره همراه میتواند در سایت hastinja.ir ثبت‌نام و ظرف ۷۲ ساعت ماسک خود را از مراکز مشخص شده و معرفی‌شده در سامانه دریافت نماید.

این طرح هم‌اکنون در شهرها و استانهای سراسر کشور در حال اجراست و توزیع آن با کمک گروه‌های جهادی و نیروهای مردمی از جمله اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان، هیئتا مذهبی، خیریه‌های مردمی، بسیج مستضعفین، تشکل‌های دانشجویی و... انجام می‌شود.

 

دیدگاه شما

دیدگاه کاربران

هنوز نظری برای این پست ثبت نشده

ارتباط با برکت

چنان‌چه سوالی از ما دارید علاوه بر ایمیل و شماره تماس از طریق فرم تماس روبرو می‌توانید با ما در ارتباط باشید. اگر صاحب یک طرح سرمایه‌گذاری در زمینه کسب‌و‌کارهای نوین هستید، می‌توانید طرح خود را برای شرکت‌ها و شتاب‌دهنده‌های موسسه دانش‌بنیان برکت ارسال کنید. کارشناسان این مجموعه‌ها بعد از مطالعه طرح با شما جلسه خواهند گذاشت یا به شرکایی که می‌توانند بهتر کنارتان باشند،‌ معرفی خواهید شد.

لیست شرکت‌های سرمایه‌گذاری زیرمجموعه موسسه دانش‌بنیان برکت:

www.barkatventures.com/apply